יום שבת, 26 באוקטובר 2013

גלקסי נוט 3 - כדאי או לא?

חברת סמסונג הגולה השיקה בשבוע שעבר את המכשיר החדש סמסונג גלקסי נוט 3 (Note 3). בדקנו ברשת האם המכשיר החדש קיבל המלצות או לא.

גלקסי נוט 3 (Galaxy Note 3) החדש שייך למשפחת מכשירי הפאבלט (שילוב של סמארפון וטאבלט) של סמסונג הנקראים Note כאשר הם מציעים מסך גדול במיוחד שמקנה לטלפון מראה של כמעט טאבלט (ולכן נקראים פאבלט).

ה-Note 3 הושק בישראל בשבוע שעבר עם תג מחיר של 4000 ש"ח באתר היבואן של סמסונג מובייל - סאני. ובארה"ב כבר הושק לפני כמה שבועות והיום החלטנו לרכז עבורכם מספר ביקורות על המכשיר כדי שתוכלו לדעת האם כדאי לקנות את המכשיר והאם ישנם הבדלים גדולים מהדגם הקודם בסדרה - Note 2.

Galaxy Note 3 - האם כדאי?


באתר גלובס העניקו לנוט 3 ציון של 9 מתוך 10 עם הרבה שבחים על איכות המסך ועל העט המצורף (Stylus) שמגיע בכל מכשיר מדגם נוט. עם זאת בגלובס טוענים כי המכשיר לטעמם יקר מדי (4000 ש"ח) וניתן לקנות מכשירים טובים מאוד ב-1000 ש"ח פחות.

באתר כלכליסט שגם הצליחו לשים את ידם על המכשיר ולבדוק אותו, קצת פחות התלהבו מהמכשיר. העט עדיין נחשב עבורם כגימיק והם קצת פחות רואים הבדל גדול בין המסך של הנוט 3 למסכים של מכשירים אחרים. למרות זאת טוענים בכתבה כי מי שמעוניין במכשיר שמציע הכל במכשיר אחד, הגלקסי נוט 3 בהחלט ראוי.

ונסיים עם אתר T3 ששם כתבו ביקורת מושקעת על המכשיר והתלהבו מאוד מצילום הוידאו שלטענתם נחשב דור אחד קדימה משאר המכשירים בשוק, מאיכות המסך ומהעט שלטענתם שימושי בהחלט אך פחות התלהבו מהגודל המוגזם לטענתם, מהכיסוי האחורי (דמוי עור) ומהמחיר היקר של המכשיר.

לסיכום, מי שאוהב מסכים גדולים ומצלמה איכותית, הנוט-3 מקבל ברשת הרבה מאוד המלצות. אם אתם קצת חוששים מגודל המסך, לפחות לפי הביקורות שאנו ראינו ברשת, כדאי לחשוב היטב לפני שקונים.

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית