יום שבת, 5 באוקטובר 2013

המלצה למעבדה לתיקון סלולר

רוצים לדעת איפה הכי מומלץ לתקן את האייפון או האייפד ואיזו מעבדה הכי טובה בתיקון גלקסי? בדקנו ברשת אילו מעבדות קיבלו המלצות מגולשים ומהמומחים.

אפשר לומר שמאז כניסת האייפון לשוק הסלולר ולאחריו כניסתה של גולן טלקום לשוק הסלולר, מערך השירות לתיקון טלפונים ניידים השתנה מקצה לקצה. הסיבה היא פשוטה מאוד. לפני עידן האייפון, הרוב המוחלט של מחזיקי מכשיר נייד היו משועבדים לשלוש חברות הסלולר הגדולות - אורנג', פלאפון וסלקום, כאשר ברוב המקרים, חלק מהשירות שהציעו חברות אלו, היה גם שירות תיקונים למכשיר.

כניסתו של מכשיר האייפון לישראל שינה את כל התפיסה. מסיבות מסויימות, החברות הגדולות לא יכלו להציע שירות תיקונים לאייפון ולכן כל מי שקנה מכשיר ונזקק לתיקון, נאלץ לחפש מעבדה לתיקון הסלולר בשוק הפרטי. ככל שהזמן עבר ומכשירי הסמארטפון המתקדמים חדרו יותר לשוק הישראלי, כך גדל הביקוש למעבדות תיקון.

כניסתה של גולן טלקום לשוק הסלולר חתמה על הגושפנקה האחרונה בכך שהרעידה את השוק הישראלי שפשוט הפסיק לקנות מכשירים באמצעות החברות הגדולות ובכך הגדיל עוד יותר את הביקוש למעבדות תיקון סלולר פרטיות.

אחרי שהבנו מדוע יש כל כך הרבה מעבדות בישראל, בדקנו אילו מעבדות זוכות להמלצות כדי שתוכלו לדעת איפה הכי מומלץ לתקן את האייפון/גלקסי/HTC וכו' שלכם.

המלצה למעבדה לתיקון סמארטפון


הכתבה הבאה מאתר דה מרקר בדקה יחד עם צוות אתר מידרג 45 מעבדות תיקון סלולר שונות והציע להן להשתתף בבדיקה מקצועית שלקחה מכל מעבדה חשבוניות של לקוחות קודמים והתקשרה באופן אקראי כדי לבדוק כיצד הם היו מירוצים מהשירות, מהמחיר, זמן התיקון ופרמטרים חשובים נוספים. התוצאות לפי סדר התוצאות הם:
 
  • I Lab - מעבדה לתיקון סלולר ברמת גן ובתל אביב.
  • I Fix - מעבדה בהרצליה פיתוח ובתל אביב
  • Fix Phone - מעבדה לתיקון אייפון ואייפד הממוקמת בת"א.
  • SMS - מעבדה הממוקמת בעיר מודיעין.
  • Tech Phone - רשת מעבדות לתיקון סלולר עם סניפים בירושלים, תל אביב וגדרה.
 
המלצות נוספות
  
ואם אתם רוצים לראות סתם המלצות "מהשטח" של גולשים, אז הנה שרשור מפורום Home Theater עם כמה המלצות מנומקות של כמה מעבדות. המעבדות שקיבלו שם המלצה הן:

  • לנטרוניקס - ממוקמת ברמת גן
  • V Mobile ממוקמת בת"א (שני סניפים)
  • נקסט לאב - ממוקמת בנתניה.


תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית