יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

הקטנוע הכי טוב

סאן יאנג? קימקו? הונדה? קיוואי? איזה קטנוע 125 נחשב הטוב ביותר? בדקנו על איזה דגם וחברה מממליצים ברשת? כל הפרטים, לפניכם.

אחד הקטנועים הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות הוא קטנוע 125 סמ"ק. אבל איזה מביניהם נחשב לקטנוע הכי טוב? היום בבלוג החלטנו לאסוף עבורכם את מיטב הדיונים, המבחנים והשוואת הדגמים שנעשו ברשת בשנים האחרונות כדי לנסות ולעזור לכם לקבל החלטה איזה קטנוע 125 נחשב לטוב ביותר. הנה מתחילים.

המלצות לקטנוע 125 הכי טוב


נתחיל דווקא עם שרשור ומעניין מפורום קטנועים באתר תפוז שבו דנו גולשי הפורום בשאלת גולש עבור חיפוש אחר הקטנוע 125 הכי טוב בתקציב של עד 8000 ש"ח כאשר הפרמטרים העיקריים ל"הכי טוב" הם נסיעה עירונית ובין עירונית ותחזוקה זולה. בין ההמלצות שעלו בשרשור: סאן יאנג 125 HD, אינובה 125, הונדה דילן ועוד. המנצח בסופו של דבר היה הסאן יאנג HD 125.

אמנם הכתבה הבאה עשויה להיות לא רלוונטית למי שמחפש אחר קטנועים חדשים, אך אם אתם מחפשים גם קטנוע משומש, tאתר Yent ערך לפני כמה שנים מבחן די רציני והשווה כמות גדולה מאוד של קטנועי 125 בפרמטרים רבים. המבחן כלל חמישה גדמים של חברת קימקו, שלושה דגמים של סאן יאנג, דגם אחד של קיוואי ואחד של חברת פיאג'ו האיטלקית.

רשימת הדגמים המלאה שהשתתפו במבחן הנ"ל: קיוואיי ARN טורינג, סאן-יאנג VS125, סאן יאנג HD125, וסאן-יאנג ג'וירייד 125, קימקו סופר ג'וקי 125, קימקו מובי 125, קימקו פיפל 125, קימקו ניו-דינק 125 וקימקו גרנד-דינק 125 ופיאג'ו וספה.

ובכןף, לפי כתבה זו הקטנוע שנחשב לטוב מכולם ללא קשר למחירו הוא קימקו ניו דינק 125 כאשר סאן יאנג ג'וייריד מציעה תחרות רצינית. לבעלי תקציב זול יותר ממליצים בכתבה על ה-V125 של סאן יאנג. אבל בשקלול כל הההיבטים והשיקולים, גם כאן מנצח הדגם שהזכרנו בפיסקה הקודמת - סאן יאנג 125 HD.

הערה קטנה: המחירים שתראו בכתבה הנ"ל אינם רלוונטים להיום וכדאי לבדוק את המחירים באתרי המחירונים השונים או לבדוק מחירים באתר יד 2 כדי לגלות את מחיר השוק האמיתי שלו נכון להיום.

ונסיים עם שרשור נוסף הפעם של אתר הפורומים FXP שבו כמהצעירים דנו בקטנוע 125 הטוב ביותר לתקציב גבוה של כ-20,000 ש"ח. בין ההמלצות השונות שעלו בשרשור זה - סאן יאנג Joy Ride, Joy Max וקימקו Downtown. כדאי לקרוא את כל ההמלצות בעמוד הבא.

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית